Hardcover

400 pages

Description

Razmetno ljeto  by  Barbara Kingsolver

Razmetno ljeto by Barbara Kingsolver
| Hardcover | PDF, EPUB, FB2, DjVu, AUDIO, mp3, RTF | 400 pages | ISBN: | 10.63 Mb

U suvremenoj književnosti rijetko se nalazi autorica poput Barbare Kingsolver. Njezini dijalozi pršte drskom dosjetljivošću- njezini opisi ukorijenjeni su u svakodnevicu, no nikada ne gubi iz vida onozemaljsko. S Razmetnim ljetom odvodi nas u naborMoreU suvremenoj književnosti rijetko se nalazi autorica poput Barbare Kingsolver. Njezini dijalozi pršte drskom dosjetljivošću- njezini opisi ukorijenjeni su u svakodnevicu, no nikada ne gubi iz vida onozemaljsko.

S Razmetnim ljetom odvodi nas u nabor na mapi koji leži negdje između farmi i divljine. A u tom dijelu, izoliranome dijelu južne Appalachije, ispričat će nam ne jednu, ne dvije, već tri zapletene priče, himne divljini i razmetnom ljudskom duhu, kao i samoj prirodi.Razmetno ljeto povezuje tako tri priče o ljubavi unutar velike tapiserije života koji nastanjuje pošumljene planine i male farme južne Appalachije. U srcu ovih priča je jazbina kojota koji su se nedavno doselili u ovu regiju. Deanna Wolfe, povučena biologinja i proučavateljica divljih životinja, prati šumski život sa svoje stražarnice u izoliranom dijelu planine, gdje je zatječe Eddie Bondo, mladi lovac koji upada u njezin pomno osmišljen, samotan život.

Na farmi, nekoliko kilometara niz planinu, odvija se i život Luse Maluf Landowski, gradske cure i obožavateljice knjiga koja se udala za farmera i neočekivano našla u čudnom mjestu u kojem se osjeća osamljenom. A još nekoliko kilometara niže niz cestu, par postarijih, zavađenih susjeda brinu se o svojim farmama i prepiru o Bogu, pesticidima i zamršenostima života koje nitko od njih nije očekivao.Tijekom jednog jedinog vlažnog ljeta, kako želja za stvaranjem (čitaj: prokreacijom) prevladava zelenim i razuzdanim krajolikom, svi će se ovi likovi međusobno povezati, kao i s florom i faunom s kojom, u nužnosti života, dijele prostor svog obitavanja.

Njihova otkrića postat će sastavnim dijelom nebrojenih intimnih lekcija o biologiji, svakodnevicama života na malim farmama i krajnje istine kako su ljudska bića tek neizostavni dio cjelokupnog, čarobnog života na zemlji. Andrea Zlatar predstavlja vam Razmetno ljeto u prijevodu Lare Hölbling Matković uz ilustraciju Nenada Martića.

Enter the sum